2007. november 14., szerda

Ismét együtt a két eb


Érdekesen alakult az első estéjük ismét együtt.


Még világos volt, amikor Bogi benti takaróját kiráztam az udvaron. Ő nézett, gondolkodott, ránézett a kutyaólra, beszaladt a kutyaólba, figyelte, hogy figyelem-e.


Utána nem is nagyon foglalkoztam vele, a kutyusok jól elvoltak ,a kinti világítás még bekapcsolva, hagytam őket futkosni. De a férjem azt hittem alszanak már, ezért ő leoltotta a villanyt.


Mikor felfedeztem , megyek ki, Bogika az ajtóban tanácstalanul toporog, Brúnó a kutyaólban,  a közben egyszemélyessé vált ládikóban elkényelmesedve.. Hoppá!!


Nem tudtam mi van, attól tartottam Brúnó nem engedi be. Odmanetem, Brúnó kijött, Bogi bement, és akkor Brúnó nézett rám tanácstalanul.


A ládát kivettem, ezzel a probéma megoldódott, azóta kettecskén telnek a jól zigetelt kutyaólban az éjszakáik. Sőt, az ajtónyílás is le lett szűkítve, hogy még kevesebb hideglevegő férkőzhessen be.


Ők a vizslánkkal ellentétben nem hordják ki a kutyaólba tett meleg rongyokat, esetleg reggel csak , amikor rájuk jön már a tépkedés.


Újra együtt rosszalkodnak, temészetesen Brúnó irányításásval.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése