2007. november 13., kedd

Varratos nappalok és éjszakák...


Nem könnyű fejezet, nagyon sok mondandó tartozik ide:


AZ éjszakákról már volt szó, azzal folytatnám.


Az uram a 2. éjszakára kitalálta, hogy egy bazinagy dobozban fog neki megágyazni, hogy ne nyalogassa éjszaka a lábát. :-)) Nem nyalogatta, kicsit meglepve, de minden zokszó nélkül aludt is, ha nem forgolódott éppen ...


Hagytam, legyen, ahogy a férj akarja :-))


De sokkal jobban zörgött benne, mint az első éjjelen. Úgyhogy a doboz aztán el lett vetve.. :-))


Gyakorlatilag különösebb probléma nem volt, csak  tényleg nagy zajt csapott a gallérral, az utolsó napokban rettenetesen vakarta már. Ez egy kicsit zavaró volt.


Reggel  én kivonultam, ők meg sokszor aludtak tovább, (férj+ eb) aztán olyan is volt, hogy munkaszüneti napon ott téblábol az ágy körül, szinte kizavart az ágyból, naná, tegnap ilynekor már ébren voltunk... erre ő nagy kegyesen visszafekszik.


Jókat nevettünk az ébredés utáni járásán. Ez a gallér kilengett jobbra-balra, ahogy billegett a feje, miközben nagy nyújtozkodó léptekkel kivonult a konyhába. Ez volt az ufójárás...:-))


Ha kapott egy kis almát, mert kinézte a szánkból :-)) és nem bírt vele, istenien igyekezett elásni a dobozába a rongyai közé... Napokig elkínlódott egy összeaszalódott sárgarépa darabbal is..


A szokásosnál többször kivittem pórázon, ez  gyakorlatilag azzal járt, hogy Brúnó olyankor be volt zárva. Pechünkre, vagy szerencsénkre  pocsék esős hetet fogtunk ki, ez Bogi szempontjából nem is volt baj, de Brúnó az eső miatt többet volt bezárva, mint szerettem volna. Igazából csak akkor sírt, ha kimentünk, és látta Bogit.


Cserébe esténként nagyokat játszottam vele, amikor Bogit már pesztrára tudtam bízni. És vitte a leányzóm is sokat sétálni Brunit.


Ezek az esti pesztrálások elég érdekesen alakultak a férjem részéről ...illetve kettejük kapcsolata volt érdekes:-)) A párom este szeret ledőlni, TV-t néz vagy csak sziesztázik.. tipikus férfidolog ..De , ha ledőlt, a Bogi állandóan megugatta. Ha a számítógéphez ült le az emberem, vagy felállt akanapéról  semmi gond nem volt..csak fekve.. De képes volt ám elég kiadósan ugatni, az uram meg a ettől a plafonra mászni. Előkerült a légycsapó, ami átmenetileg használt is..


Azért nem tudom mire vélni, mert miközben szerintem játékra hívta Bogi a ház urát örömpisi cseppeket is ejtett. A farka mozgásából kiderül, hogy örül vagy fél.


Szerintem egyszer játszott vele az emberem, miközben heverészett. Bogi pedig minden heverészéstől ezt várta utána.. AZ igazság odaát van, :-))ez olyankor történhetettt, amikor én Brónóval foglalkoztam.


Nagyon sok sztorink volt egyébként, de a férjem már szinte vágta a centit, hogy mikor lesz végre nyugi..:-))


Az utolsó napok bizony már nehezen teltek, akkor már póráz nélkül kiengedtem többször, de mindent felszántott a gallérral, nem győztem takarítani...Brúnó is nehezen viselte, hogy van ilyen is, hogy ő kennelben, Bogi a kertben.


Egye nehezebb volt benn tartani Bogit. Egy nappal a varratszedés előtt, csúnya borús vasárnapunk volt. Annyira kínlódott Bogi, hogy kiengedtem a kertbe, vállalva  a szántás utáni sikálást.


A galléros kisasszony akkorát aludt utána, egész délután durmolt. Gondoltam jó sokat futkosott... ami igaz is lehetett. Aztán este, mikor 1 órácskát mégis ébren volt, kibújt a szög  zsákból... ő is becsipegette a kutyagumit..láttam már én műtét előtt is, hoy szagolgatja, de semmi több. És jött a róka.. Brrrr, ez is lüke...!!!


Hogy miféle kábszer lehetett a cuccban nem tudom, minden esetre rekordot aludt, mert utána átaludta az éjszakát is.


 Így aludt , még horkolt is:





így aludt a Bogi 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése